Hjemmetræning

Den bedste effekt af træning er at lave den løbende. Jo oftere du laver en øvelser, jo vigtigere tror din hjerne at det er og den opmærksomhed gør at der kan ske vækst i styrke, mobilitet, i nerveforbindelser. Så opmærksomhed til kroppen i hverdagen kan skabe de forændringer du ønsker. Du kan få tips på små træningssekvenser og øvelser her.

Pause i din træning

Følgende myndighedernes råd, lukker vi som privat virksomhed ned med øjeblikkelig virkning, dvs. fra torsdag d. 12/3 og indtil der udmeldes “grønt lys” igen. Yoga Skolen.

Som naturlig konsekvens af myndighedernes initiativer for at dæmme op for corona-smitte, stopper al undervisning hos DOF Kronborg Motion på ubestemt tid.

SATS opdaterer løbende status om Corona https://www.sats.com/info/corona/ Som medlem har du mulighed for hjemmetræning https://www.sats.com/traening/online-training/

Flere tips til hjemmetræning 🙂

Yogaevent

En gang i mellem kan det være rart at tage nogle timer ud af kalenderen og fordybe dig med dig selv. Slippe hverdagen og forpligtigelser. Du kan vælge en workshop, et dagsevent eller en weekend. Jeg sætter løbende nye arrangement op, som giver dig en dybere indsigt i dig selv. Du møder ordene “stoppe op, mærke og sanse”.

Book din plads her.

Sommerferie

Så er det tid til en pause, en tid uden aftaler, tid til spontanitet, at gå i pyjamas en hel dag, at tage en lang kaffepause, at ligge i hængekøjen, god tid til familie og venner, at gå i haven, spille golf, et glas vin, en tid uden vækkeur… en lang restitution, men måske også tid til fordybelse i det jeg ikke har taget mig tid til i min hverdag. Ønsker jer en rigtigt god sommer.

Lyt Til Din Krop